Põhiosa

Ravi: kas see on haigus või ravim?


Kui laps on haige, pole nahakahjustuste ilmnemine haruldane. Mõnikord on raske otsustada, kas haiguse põhjustajaks on väike või ravimiga seotud kõrvaltoime.

Ravi: kas see on haigus või ravim?

Kallis verearst
Blanka, kes on nüüd seitse kuud vana, on nakatumise kätte võtnud. Kolme päeva jooksul oli temperatuur 38-38,5 ja nüüd tal on muhk, kõht läheb natuke. Mis selle võib põhjustada? Meie lastearst määras antibiootikumid. Andsin talle annuse ja siis tekkisid tal lööbed ja kõht. Kas võib olla, et väljumine on antibiootikumist? Ta on alati pisut palavikuline, kuid mitte nii kõrge kui esimestel päevadel.
- Patsientide rühmale on väga raske öelda, kui arst last isiklikult ei näe. See kehtib eriti nahamuutuste kohta, kuna nahka tuleb puudutada, oluline küsimus on see, kui palju teie nahk silma paistab, kas teie peopesa on sellest huvitatudnagu sarlakide korral, kus on rohkem tunne, nagu näeksid nahavahetust. Lisaks puudutamisele vajutame päästikule ka sõrmi, et näha, kas nahahaigus pehmeneb.
Üritan teid sellest ka aidata. Nende põhjal on mõnel lapsel tõenäoliselt haigus, mida nimetatakse "kolmepäevaseks palavikuks". Selle herpese põhjustajaks on herpesviirus. See ei vaja erilist tööd ja väljapääsud pärast kolmandat päeva lähevad mõne päevaga kaduma.

Dr Veres Gbor
gyermekgyуgyбsz

Magu ja kõhulahtisus võib pakkuda rahustavat pulbrit, probiootilist, kuid kui toidate last rinnaga, ei tohiks teile rinnapiima anda.
Teine võimalus on see, et teil on bakteriaalne infektsioon, mille põhjustab palavik ja antibiootikumi tagajärg. Viiruseinfektsioonidest pääsesime tõenäolisemalt kui antibiootikumid, kuid lõpuks oli väga raske otsustada, mis selle põhjustas. See, mida ta ütles, on valuutaandmetega tuttavam kui Ma mõtlen herpesest ja kolmepäevasest palavikust inkбbb. Kõige parem oleks viia väike tagasi arsti juurde.
Seotud artiklid
  • Pisike ja punane, mis see on? Imikud ja väljasõidud
  • Imikute ja noorukite haigus
  • Antibiootikumid - sõbralikud või vaenulikud?