Soovitused

Kas pikaajaline antibiootikumide tarvitamine võib põhjustada käärsoolevähki?


Harvardi ülikooli ekspertide hiljutise uuringu kohaselt suurendab jämesoolevähi riski, kui võtate pikema aja jooksul antibiootikume noortel täiskasvanutel ja keskealistel inimestel.

Kas pikaajaline antibiootikumide tarvitamine võib põhjustada käärsoolevähki?

Naised, kes osalesid antibiootikumides mitu korda kauem kui 20–50-aastased või vanemad, kannatasid tõenäolisemalt 60-ndates eluaastates vastagbйl-elvбltozбsokkal. Kui neid muutusi, nagu polüübid ja adenoomid, õigeaegselt ei eemaldata, võivad need põhjustada vähki. "See viitab sellele, et planeedi looduslik bakterisüsteem on võib põhjustada muutusi seesmis soosib käärsoole arengut. Samuti on oluline teada, et pikaajaliste antibiootikumidega patsientidel puudub risk ja nad läbivad sobivad skriiningtestid, "ütlevad juhtivad teadlased. Dr Andrew Chan.Uuringus vaadeldi enam kui 16 600 60-aastaseks saanud naise andmeid, kes kaasati õdede terviseuuringusse, kuna registreeriti ka antibiootikumide tarvitamine. antibiootiline haigus põhjustab vähki, kuid tasub pöörata tähelepanu selle ühilduvusele.
- Kas võib tekkida allergia antibiootikumide vastu?
- Kuidas toimivad ravimid pärast antibiootikumide võtmist?